Ciężar [kg] | 0,18 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z przodu |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
Średnica 1 [mm] | 12,1 |
Średnica 2 [mm] | 60,3 |
Długość [mm] | 63,8 |
nr EAN | 8435130362155 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 017-00842 RTS
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
5Q0505541A
5Q0505541A
5Q0505541A
5Q0505541A
AUDI | 5Q0505541A | |
SEAT | 5Q0505541A | |
SKODA | 5Q0505541A | |
VOLKSWAGEN | 5Q0505541A |
Zastosowanie Tuleja wahacza 017-00842 RTS w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.