Średnica [mm] | 230 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez łożyska oporowego |
uwzględnić informację serwisową | |
dostępne tylko w zestawie |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgła 3000 951 682 SACHS
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
302051753R, 302052965R, 302055381R
4407957, 4423960, 95517807, 95519559
0012525805, 4472500000, 4472500101, A0012525805, A4472500000, A4472500101
6000616544, 6000640399
C0210-00Q0D-
FIAT | 6000616544 | |
FIAT | 6000640399 | |
MERCEDES-BENZ | 001 252 58 05 | |
MERCEDES-BENZ | 447 250 00 00 | |
MERCEDES-BENZ | 447 250 01 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 252 58 05 | |
MERCEDES-BENZ | A 447 250 00 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 447 250 01 01 | |
NISSAN | C0210-00Q0D- | |
OPEL | 44 07 957 | |
OPEL | 44 23 960 | |
OPEL | 95517807 | |
OPEL | 95519559 | |
RENAULT | 30 20 517 53R | |
RENAULT | 30 20 529 65R | |
RENAULT | 30 20 553 81R | |
VAUXHALL | 44 07 957 | |
VAUXHALL | 44 23 960 | |
VAUXHALL | 95517807 | |
VAUXHALL | 95519559 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgła 3000 951 682 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgła 3000 951 682 SACHS:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.