Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 (1997.06-2000.11) 115km » 3182 654 302 sachs
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5 Variant (3b5) 1.8 (1997.06-2000.11) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

WYSPRZĘGLIK FORD FOCUS 1,6-1,8 TDCI 04- 3182 654 302 SACHS

3182 654 302 WYSPRZĘGLIK FORD FOCUS 1,6-1,8 TDCI 04- SACHS
sachs 3182 654 302
WYSPRZĘGLIK FORD FOCUS 1,6-1,8 TDCI 04- 3182 654 302
174.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

3182 654 302

producent:

SACHS

uwzględnić informację serwisową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie WYSPRZĘGLIK FORD FOCUS 1,6-1,8 TDCI 04- 3182 654 302 SACHS

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, GALAXY II, MONDEO IV, S-MAX, TOURNEO CONNECT 1.5D-2.0LPG 06.02-
numery OEM:
MAZDA      JC01-16-530
MAZDA      JC01-16-530A
MAZDA      JC01-16-530B
MAZDA      JC01-16-530C
MAZDA      JC01-16-530D
VOLVO      30735518
VOLVO      30759458
VOLVO      30787871
VOLVO      31272725
VOLVO      8689498
FORD USA      1226832
FORD USA      1232035
FORD USA      1352356
FORD USA      1418659
FORD USA      1472108
FORD USA      1590599
FORD USA      1590999
FORD USA      1811307
FORD USA      1901241
FORD USA      1901244
FORD USA      1901246
FORD USA      2T14-7C623-BA
FORD USA      2T14-7C623-DA
FORD USA      2T14-7C623-FA
FORD USA      2T14-7C623-GA
FORD USA      3M51-7A564-BC
FORD USA      3M51-7A564-BD
FORD USA      3M51-7A564-BE
FORD USA      3M51-7A564-BF
FORD USA      3M51-7A564-BG
FORD USA      3M51-7A564-BH
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie WYSPRZĘGLIK FORD FOCUS 1,6-1,8 TDCI 04- 3182 654 302 SACHS w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Firma Sachs powstała w roki 1985 i w początkowym okresie istnienia rozpoznawana była jako producent rowerów. Po niespełna 25 latach stała się wiodącym producentem części zamiennych dla rozwijającej się motoryzacji. Właścicielem Sachs jest koncern ZF, do którego należą także takie marki jak Lemforder, Boge i TRW.

Sachs rozpoznawalny jest przedwe wszystkim jako producent wysokiej jakośći sprzęgieł, kół dwumasowych oraz amortyzatrów. Produkuje także elementy wysprzegające jako pompy sprzęgła, siłowniki sprzęgła, wyspzręgliki zespolone oraz mocowania amortyzatorów.

Produkty marki Sachs postrzegane są jako części jakościowe, godne zaufania, dlatego są chętnie montowane przez mechaników samochodowych.