Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Audi Q7 (4LB) 4.2 TDI quattro (2009.05-2015.08) 340km » 1665635 sasic
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4lb) 4.2 Tdi Quattro (2009.05-2015.08) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 1665635 SASIC

1665635 Dystans gumowy, resorowanie SASIC
sasic 1665635
Dystans gumowy, resorowanie 1665635
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

1665635

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Średnica [mm]55
Wysokość [mm]82
dla numeru OE516663
nr EAN3660872360557

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 1665635 SASIC

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 82mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, PEUGEOT PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.1-Electric 05.96-
numery OEM:
CITROËN      516663
PEUGEOT      516663

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 1665635 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 1665635 SASIC:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.