Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro (2005.06-2011.03) 163km » 1904029 sasic
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.7 Tdi Quattro (2005.06-2011.03) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 1904029 SASIC

1904029 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
sasic 1904029
Zestaw osłon, wał napędowy 1904029
1904029

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

1904029

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOd strony koła
MateriałTermoplast
Jednostka ilościKomplet
dla numeru OE7701209931
nr EAN3660872407580

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 1904029 SASIC

Osłona przegubu przód/zewnątrz (fi: 25,5/85) (dł.119) (kpl.) pasuje do: ABARTH PUNTO EVO, ALFA ROMEO GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK, MITO, CHRYSLER VOYAGER IV, FIAT 500L, 500X 1.0-3.5 02.00-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46308465
ALFA ROMEO      71771157
ALFA ROMEO      71771163
CHRYSLER      5161251AA
FIAT      46308465
FIAT      71771157
FIAT      71771163
RENAULT      7701209931
KIA      495943E000
MINI      31606779991
MINI      31607591694
MINI      31609806559
zamienniki:
25562
brak
ORIGINAL IMPERIUM

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 1904029 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.