Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Renault MASTER II Furgon (FD) 2.8 dTI (FD0C, FD0F, FD2B, FD2F, FD3C, FD3F) (1998.07-2001.10) 114km » 2005113 sasic
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Furgon (fd) 2.8 Dti (fd0c, Fd0f, Fd2b, Fd2f, Fd3c, Fd3f) (1998.07-2001.10) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 2005113 SASIC

2005113 Sworzeń wahacza SASIC
sasic 2005113
Sworzeń wahacza 2005113
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2005113

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Średnica przegubu [mm]16
dla numeru OE364043
nr EAN3660872305183

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 2005113 SASIC

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 16mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, ZX, PEUGEOT PARTNER 1.1-Electric 03.91-12.15
numery OEM:
CITROËN      364038
CITROËN      364039
CITROËN      364042
CITROËN      364043
CITROËN      96025445
CITROËN      96087507
PEUGEOT      364038
PEUGEOT      364039
PEUGEOT      364042
PEUGEOT      364043

Zastosowanie Sworzeń wahacza 2005113 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.