Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 4x4 (_76) (2012.06-???) 140km » 2650003 sasic
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.4 4x4 (_76) (2012.06-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 2650003 SASIC

2650003 Mocowanie amortyzatora SASIC

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

2650003

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE5038E6
nr EAN3660872371577

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 2650003 SASIC

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CITROEN C5 II, C5 III, PEUGEOT 407, 407/KOMBI, 508 I, 508/KOMBI 1.6-3.0D 03.04-
numery OEM:
CITROËN      5038E6
PEUGEOT      5038E6

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 2650003 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 2650003 SASIC:

2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Jest ok
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).