Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Mitsubishi COLT I (A15_A) 1.2 GL (A151A) (1978.12-1984.01) 55km » 2706652 sasic
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt I (a15_a) 1.2 Gl (a151a) (1978.12-1984.01) 55km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika 2706652 SASIC

2706652 Poduszka silnika SASIC
205.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

2706652

producent:

SASIC

dla numeru OE22116850481
Strona zabudowyz prawej u góry
Strona zabudowyz lewej u góry
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika 2706652 SASIC

Poduszka silnika góra L, gumowo-metalowa pasuje do: BMW X3 (F25) 2.0D 09.10-08.17
numery OEM:
BMW      22114076171
BMW      22116785709
BMW      22116850481

Zastosowanie Poduszka silnika 2706652 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka silnika 2706652 SASIC:

Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
bardzo dobry i uczciwy sprzedawca polecam
Jarosław, Warszawa
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.