Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI quattro (2015.05-2018.09) 249km » 7074018 sasic
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 2.0 Tfsi Quattro (2015.05-2018.09) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074018 SASIC

7074018 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SASIC
497.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7074018

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Średnica [mm]19
dla numeru OE491103569R
nr EAN3660872445643

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074018 SASIC

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO, RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, LOGAN I 1.4-1.6LPG 01.96-
numery OEM:
RENAULT      491100699R
RENAULT      491103569R
RENAULT      491107377R
RENAULT      7700419117
RENAULT      8200163443
RENAULT      8200271082
RENAULT      8200711390
RENAULT      8200888500
DACIA      491100699R
DACIA      491103569R
DACIA      491107377R
DACIA      7700419117
DACIA      8200163443
DACIA      8200271082
DACIA      8200711390
DACIA      8200888500
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074018 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074018 SASIC:

Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.