Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat MAREA (185_) 1.9 TD 75 (1996.09-2002.05) 75km » 7174035 sasic
wybrany samochód: 
Fiat Marea (185_) 1.9 Td 75 (1996.09-2002.05) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 7174035 SASIC

7174035 Przekładnia kierownicza SASIC
1,922.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7174035

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
dla numeru OE490016975R
nr EAN3660872434050

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7174035 SASIC

Koszt kaucji: 509.28 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, II generacja) pasuje do: NISSAN NV400, OPEL MOVANO B, RENAULT MASTER III 2.3D/Electric 02.10-
numery OEM:
NISSAN      490018112R
OPEL      4420081
RENAULT      480018112R
RENAULT      490016975R
RENAULT      8200660176
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7174035 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7174035 SASIC:

Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.