Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro (2018.09-???) 620km » 7374013 sasic
wybrany samochód: 
Audi R8 (4s3, 4sp) 5.2 Fsi Quattro (2018.09-???) 620km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 7374013 SASIC

7374013 Przekładnia kierownicza SASIC
800.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7374013

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
dla numeru OE490017441R
nr EAN3660872471192

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7374013 SASIC

Przekładnia kierownicza mechaniczny (nowy) pasuje do: RENAULT MEGANE IV 1.0-1.8D 11.15-
numery OEM:
RENAULT      490010675R
RENAULT      490017441R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7374013 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7374013 SASIC:

2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.