Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi 90 B2 (813, 814, 853) 2.2 E quattro (1984.11-1987.03) 136km » 7376024 sasic
wybrany samochód: 
Audi 90 B2 (813, 814, 853) 2.2 E Quattro (1984.11-1987.03) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 7376024 SASIC

7376024 Przekładnia kierownicza SASIC
sasic 7376024
782.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7376024

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracymanualny
dla numeru OE565002L301
nr EAN3660872443540

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7376024 SASIC

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (nowy) pasuje do: HYUNDAI I30, KIA CEED, PRO CEED 1.4-2.0D 12.06-12.15
numery OEM:
HYUNDAI      565002L200
HYUNDAI      565002L201
HYUNDAI      565002L300
HYUNDAI      565002L301
KIA      565001H000
KIA      565001H200
KIA      565002L300
KIA      565002L301
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7376024 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7376024 SASIC:

Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.