Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel VECTRA A (J89) 2.0 i 4x4 (F19, M19) (1989.01-1990.10) 115km » 7376042 sasic
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 2.0 I 4x4 (f19, M19) (1989.01-1990.10) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PRZEKŁADNIA KIER. TOYOTA AURIS 1,3-2,2 06- 7376042 SASIC

7376042 PRZEKŁADNIA KIER. TOYOTA AURIS 1,3-2,2 06- SASIC
828.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7376042

producent:

SASIC

dla numeru OE4550002300
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez przegubów kulowych

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEKŁADNIA KIER. TOYOTA AURIS 1,3-2,2 06- 7376042 SASIC

mechaniczny (nowy z kaucją) pasuje do: TOYOTA AURIS, COROLLA 1.33-2.2D 10.06-07.14
numery OEM:
TOYOTA      4550002130
TOYOTA      4550002300
TOYOTA      4551002141
TOYOTA      4551012390
TOYOTA      4551023391
zamienniki:
51991
brak
SPIDAN

Zastosowanie PRZEKŁADNIA KIER. TOYOTA AURIS 1,3-2,2 06- 7376042 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o PRZEKŁADNIA KIER. TOYOTA AURIS 1,3-2,2 06- 7376042 SASIC:

Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.