Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A4 B6 (8E2) 1.9 TDI (2000.11-2004.12) 130km » 7570011 sasic
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 1.9 Tdi (2000.11-2004.12) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 7570011 SASIC

7570011 Sworzeń wahacza SASIC
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7570011

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Średnica przegubu [mm]20
dla numeru OEPart/oe 1612448380
nr EAN3660872464040

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 7570011 SASIC

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 20mm) pasuje do: CITROEN C4 AIRCROSS, C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, DODGE CALIBER, JEEP COMPASS, MITSUBISHI ASX, LANCER VIII 1.5-3.0 06.06-
numery OEM:
CITROËN      1612448380
CITROËN      1612448480
CITROËN      3520V0
CITROËN      3520X9
CITROËN      3521R1
CITROËN      3521V0
MITSUBISHI      4013A009
MITSUBISHI      4013A010
MITSUBISHI      4013A217
MITSUBISHI      4013A218
MITSUBISHI      4013A279
MITSUBISHI      4013A280
MITSUBISHI      4013A281
MITSUBISHI      4013A282
MITSUBISHI      4013A427
MITSUBISHI      4013A428
MITSUBISHI      4013A429
MITSUBISHI      4013A430
PEUGEOT      1612448380
PEUGEOT      1612448480
PEUGEOT      3520V0
PEUGEOT      3520X9
PEUGEOT      3521R1
PEUGEOT      3521V0
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 7570011 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.