Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 JTD 16V (937.AXG1B, 937.BXG1B) (2003.09-2004.09) 126km » 15080 sidem
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 Jtd 16v (937.axg1b, 937.bxg1b) (2003.09-2004.09) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 15080 SIDEM

15080 Sworzeń wahacza SIDEM
75.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

15080

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka/
Wymiar stożka [mm]18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem mocującym
Tylko w połączeniu z3 x M10X25 + nut
nr EAN5413978276127

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 15080 SIDEM

numery OEM:
TESLA      1043965 00 A*
TESLA      1043966 00 A*
TESLA      6006532 00 A*
TESLA      6008930 00 A*
TESLA      Part of
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 15080 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 15080 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.