Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 27087 sidem

Sworzeń wahacza 27087 SIDEM

27087 Sworzeń wahacza SIDEM
73.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

27087

producent:

SIDEM

Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka 1/6
Wymiar stożka [mm] 14,3
średnica zewnętrzna [mm] 39,5
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego R10114
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN 5413978262380

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 27087 SIDEM

Sworzeń wahacza 27087 ma zastosowanie do modeli samochodów

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

Numery OE Sworzeń wahacza 27087 producenta SIDEM

JAGUAR

C2C22863, C2C22864, C2C25788, C2C25789, C2P16502, C2P16503, C2P23583, C2P23584, C2P25453, C2P25454, C2Z3054, C2Z3055, Partof

numery OEM:
JAGUAR      C2C 22863*
JAGUAR      C2C 22864*
JAGUAR      C2C 25788*
JAGUAR      C2C 25789*
JAGUAR      C2P 16502*
JAGUAR      C2P 16503*
JAGUAR      C2P 23583*
JAGUAR      C2P 23584*
JAGUAR      C2P 25453*
JAGUAR      C2P 25454*
JAGUAR      C2Z 3054*
JAGUAR      C2Z 3055*
JAGUAR      Part of
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 27087 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 27087 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.