Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mazda CX-7 (ER) 2.3 MZR DISI Turbo AWD (ER103, ER3P) (2006.06-2014.12) 238km » 37086 sidem
wybrany samochód: 
Mazda Cx-7 (er) 2.3 Mzr Disi Turbo Awd (er103, Er3p) (2006.06-2014.12) 238km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 37086 SIDEM

37086 Sworzeń wahacza SIDEM
85.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

37086

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka1/5
Wymiar stożka [mm]20
średnica zewnętrzna [mm]46
Rozmiar gwintu 1MM14X1,5R
nr EAN5413978268023

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 37086 SIDEM

numery OEM:
AUDI      80A 407 689 B
AUDI      80A 407 689 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 37086 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 37086 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.