Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.5 D (1998.04-2004.07) 57km » A2C8576630080 siemens vdo
wybrany samochód: 
Peugeot 106 Ii (1a_, 1c_) 1.5 D (1998.04-2004.07) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przepustnica powietrza A2C8576630080 SIEMENS VDO

A2C8576630080 Przepustnica powietrza SIEMENS VDO
583.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A2C8576630080

producent:

SIEMENS VDO

Średnica [mm]48
Tryb pracyelektryczny
Rodzaj paliwaolej napędowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze śrubami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przepustnica powietrza A2C8576630080 SIEMENS VDO

Przepustnica powietrza
numery OEM:
CITROËN      9806625280
FORD      1871875
FORD      DS7Q-9E926-CA
PEUGEOT      9806625280
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przepustnica powietrza A2C8576630080 SIEMENS VDO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.