Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » E22-041-096Z siemens vdo

Pompa paliwa E22-041-096Z SIEMENS VDO

E22-041-096Z Pompa paliwa SIEMENS VDO
siemens E22-041-096Z
419.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

E22-041-096Z

producent:

SIEMENS VDO

Ciśnienie [bar]0,5
Tryb pracyelektryczny
Rodzaj paliwaolej napędowy
Napięcie robocze [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z kołyską

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa E22-041-096Z SIEMENS VDO

Pompa paliwa

Pompa paliwa E22-041-096Z ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pompa paliwa E22-041-096Z producenta SIEMENS VDO

SEAT

6Q0919050A

FORD

1110332, YM219H307AD

AUDI

4B0919050C, 4B0919050D, 4B0919050E, 8L0919050

VOLKSWAGEN

1J0919050, 3B0919050B, 6Q0919050A, 6Q0919050C

SKODA

6Q0919050A

numery OEM:
AUDI      4B0 919 050 C
AUDI      4B0 919 050 D
AUDI      4B0 919 050 E
AUDI      8L0 919 050
FORD      1110332
FORD      YM21 9H307 AD
SEAT      6Q0 919 050 A
SKODA      6Q0 919 050 A
VOLKSWAGEN      1J0 919 050
VOLKSWAGEN      3B0 919 050 B
VOLKSWAGEN      6Q0 919 050 A
VOLKSWAGEN      6Q0 919 050 C

Zastosowanie Pompa paliwa E22-041-096Z SIEMENS VDO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.