Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Ford TAUNUS 17M II (31F) 2.0 (1967-1974) 86km » VKD 35041 T skf
wybrany samochód: 
Ford Taunus 17m Ii (31f) 2.0 (1967-1974) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora VKD 35041 T SKF

VKD 35041 T Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora SKF
skf VKD 35041 T
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora VKD 35041 T
VKD 35041 T
skf VKD 35041 T Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora VKD 35041 T skf
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora VKD 35041 T skf
76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

VKD 35041

numer części:

VKD 35041 T

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Ilość na oś1
nr EAN7316575740832

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora VKD 35041 T SKF

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CHEVROLET CAPTIVA HYUNDAI GRANDEUR, I30, I40 I, I40 I CW, SONATA VI KIA CADENZA I, CARENS IV, CEED, CERATO III, CERATO KOUP III 1.4-3.5 06.06-
numery OEM:
OPEL      48 06 308
OPEL      96626331
VAUXHALL      48 06 308
VAUXHALL      96626331
CHEVROLET      96626331
HYUNDAI      54612-3S000
KIA      54612-3S000

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora VKD 35041 T SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora VKD 35041 T SKF:

Piotr, Białystok
2022-08-20
 5/5
Wszystko ok
Andrzej, Górowo Iławeckie
2020-02-01
 5/5
Części pasują szybką i miła obsługa. Polecam
Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.