Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Ford TRANSIT CONNECT V408 Furgon/minivan 1.6 TDCi (2013.02-???) 75km » VKDA 35435 skf
wybrany samochód: 
Ford Transit Connect V408 Furgon/minivan 1.6 Tdci (2013.02-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora VKDA 35435 SKF

VKDA 35435 Mocowanie amortyzatora SKF
73.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

VKDA 35435

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów manualna
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 6-biegowa
Strona zabudowyOś przednia
Ilość na oś2
nr EAN7316575627867

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora VKDA 35435 SKF

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: VOLVO V40, FORD C-MAX II, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, FOCUS III/KOMBI, GRAND C-MAX, KUGA II 1.0-Electric 10.98-
numery OEM:
FORD      1223835
FORD      1250820
FORD      1255350
FORD      1508111
FORD      1820399
FORD      1907038
FORD      2084212
FORD      3M51-3K099-AC
FORD      3M51-3K099-AD
FORD      DV61 3K099 AD
FORD      DV61-3K099-AE
FORD      DV61-3K099-AF
MAZDA      BBM2-34-38X
MAZDA      BP4K-34-38XA
MAZDA      BP4K-34-38XB
VOLVO      30666530
VOLVO      31262470
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora VKDA 35435 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora VKDA 35435 SKF:

Andrzej, Górowo Iławeckie
2020-02-01
 5/5
Części pasują szybką i miła obsługa. Polecam
Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-08-20
 5/5
Wszystko ok

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.