Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Mercedes-benz SPRINTER 3-t Furgon (B906) 213 CDI (906.611, 906.613) (2006.06-2009.12) 129km » VKM 68005 skf
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Furgon (b906) 213 Cdi (906.611, 906.613) (2006.06-2009.12) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napinacz paska wielorowkowego VKM 68005 SKF

VKM 68005 Napinacz paska wielorowkowego  SKF
308.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

VKM 68005

producent:

SKF

Jednostkaszt.
Średnica [mm]80
Szerokość [mm]30
Sterowanie rolką napinaczaHydrauliczny
EAN7316579806107
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napinacz paska wielorowkowego VKM 68005 SKF

Napinacz paska wielorowkowego pasuje do: SUBARU FORESTER, IMPREZA, LEGACY IV, LEGACY V, OUTBACK, XV 2.0D 02.08-
numery OEM:
SUBARU      23769-AA020
zamienniki:
T39257
brak
GATES
0-N2230
brak
OPTIMAL

Zastosowanie Napinacz paska wielorowkowego VKM 68005 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Napinacz paska wielorowkowego VKM 68005 SKF:

zbigniew, sosnowiec
2024-07-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, ZĄBKI
2020-01-06
 5/5
Sklep przyjazny dla użytkownika konsultanci skorzy do pomocy, dzięki
KRZYSZTOF, CZECHOWICE-DZIEDZICE
2025-07-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gdańsk
2022-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Lubsko
2023-05-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Krzysztof, Szczecin
2025-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2023-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAfał, Koszalin
2022-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.
 

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.