Długość [mm] | 802 | |
Szerokość [mm] | 21,36 | |
Ilość żeber | 6 | |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) | |
nr EAN | 7316572289372 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33058 SKF
CITROËN | 16 138 379 80 | |
CITROËN | 5750.FT | |
CITROËN | 5750.J0 | |
CITROËN | 5750.TZ | |
CITROËN | 5750.ZF | |
CITROËN | 5751.86 | |
CITROËN | 5751.87 | |
FORD | 1142000 | |
FORD | 1152359 | |
FORD | 1222856 | |
FORD | 1229540 | |
FORD | 1229548 | |
FORD | 1355389 | |
FORD | 1469717 | |
FORD | 1539585 | |
FORD | 1624447 | |
FORD | 2S61 19A216 BB | |
FORD | 2S61 19A216 BC | |
FORD | 2S61 19A216 CA | |
FORD | 4M5Q 6A228 BA | |
FORD | 4M5Q 6A228 BB | |
FORD | 4M5Q 6C301 CA | |
FORD | 6M5Q 6A228-DA | |
FORD | 6M5Q 6C301 FA | |
MAZDA | Y601-15-980 | |
MAZDA | Y601-15-980A | |
MAZDA | Y602-15-909 | |
MAZDA | Y602-15-909A | |
MAZDA | Y602-15-940 | |
MAZDA | Y602-15-940A | |
MAZDA | Y602-15-980 | |
MAZDA | Y650-15-980A | |
MITSUBISHI | 1345A092 | |
MITSUBISHI | MN982677 | |
PEUGEOT | 16 138 379 80 | |
PEUGEOT | 5750.E7 | |
PEUGEOT | 5750.FS | |
PEUGEOT | 5750.TZ | |
PEUGEOT | 5750.VL | |
PEUGEOT | 5750.YP | |
PEUGEOT | 5750.ZF | |
PEUGEOT | 5751.86 | |
PEUGEOT | 5751.87 | |
SUZUKI | 17521-69K00 | |
SUZUKI | 49170-73J00 | |
TOYOTA | 13570-YV010 | |
TOYOTA | 16601-YV010 | |
TOYOTA | 90916-WX001 | |
VOLVO | 30637504 | |
VOLVO | 30637505 | |
VOLVO | 30731765 | |
VOLVO | 30758108 | |
VOLVO | 31251129 | |
VOLVO | 31251775 | |
MINI | 11 28 7 795 036 | |
MINI | 11 28 7 795 037 |
Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33058 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33058 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020