Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » VKMA 33161 skf

Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33161 SKF

VKMA 33161 Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF
skf VKMA 33161
Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33161
VKMA 33161
220.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

VKM 33131, VKM 33161, VKMV 6PK1710

numer części:

VKMA 33161

producent:

SKF

Długość [mm] 1710
Szerokość [mm] 21,36
Ilość żeber 6
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316574869220

skład zestawu:
VKM 33131 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
VKM 33161 Rolka napinająca paska wieloklinowego
VKMV 6PK1710 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33161 SKF

Zestaw pasków wielorowkowych z napinaczem pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C5 III, JUMPY II, NEMO, NEMO/MINIVAN, XSARA PICASSO, PEUGEOT 206, 206+ 1.4D/1.6D 09.01-

Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33161 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33161 producenta SKF

CITROËN

1611422880, 1611424880, 1613844280, 5750LH, 5750P2, 5750RR, 5750WP, 5750XR, 5751E6, 5751F3, 5751F4, 9809996880

PEUGEOT

1611422880, 1611424880, 1613844280, 5750LG, 5750WP, 5750XR, 5751E6, 5751F3, 5751F4, 9809996880

TOYOTA

9091602483, 9091602484, SU001A2684, SU001A2686, SU001A2687, SU001A7071

numery OEM:
ALFA ROMEO      9651764880
CITROËN      16 114 228 80
CITROËN      16 114 248 80
CITROËN      16 138 442 80
CITROËN      5750.LH
CITROËN      5750.P2
CITROËN      5750.RR
CITROËN      5750.WP
CITROËN      5750.XR
CITROËN      5751.E6
CITROËN      5751.F3
CITROËN      5751.F4
CITROËN      98 099 968 80
FIAT      1611422880
FIAT      1611424880
FIAT      9651764880
FIAT      9654114480
FIAT      9654127380
FIAT      9658559480
LANCIA      9651764880
PEUGEOT      16 114 228 80
PEUGEOT      16 114 248 80
PEUGEOT      16 138 442 80
PEUGEOT      5750.LG
PEUGEOT      5750.WP
PEUGEOT      5750.XR
PEUGEOT      5751.E6
PEUGEOT      5751.F3
PEUGEOT      5751.F4
PEUGEOT      98 099 968 80
RENAULT      77 00 722 704
TOYOTA      90916-02483
TOYOTA      90916-02484
TOYOTA      SU001-A2684
TOYOTA      SU001-A2686
TOYOTA      SU001-A2687
TOYOTA      SU001-A7071

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33161 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33161 SKF:

2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
Ok
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-14
 5/5
Jakość OK

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.