Ilość zębów | 141 |
Pas napędowy | z trapezowym profilem zębów |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Szerokość pasa [mm] | 19,9 |
nr EAN | 7316577885364 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 03318 SKF
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
0516A3, 0516L5, 083075, 1201G1, 1201G9, 1201K8, 1609417680, 1610577380, 1610577680, 1610577780
0516A3, 0516L5, 083075, 1201G1, 1201G9, 1201K8, 1609417680, 1610577380, 1610577680, 1610577780
1147682, 1232179, 1313842, 1351130, 1364681, 1487861, 1715839, 1725441, 1872492, 1872494, 1872496, 2008687, 3M5Q8591BB, 3M5Q8591BC, 3M5Q8591CA, AV6Q6M250AB, FM5Q6B217AA, FM5Q6K288AA, FM5Q8B596AA, FM5Q8B596AB, ME3M5Q8591C2A
SU00100526, SU001A0150, SU001A0564, SU001A3088, SU001A3089
1609417680, 3646435, 3646451, 3646452, 3646453, 3646454
ALFA ROMEO | 9467644089 | |
CITROËN | 0516.A3 | |
CITROËN | 0516.L5 | |
CITROËN | 0830.75 | |
CITROËN | 1201.G1 | |
CITROËN | 1201.G9 | |
CITROËN | 1201.K8 | |
CITROËN | 16 094 176 80 | |
CITROËN | 16 105 773 80 | |
CITROËN | 16 105 776 80 | |
CITROËN | 16 105 777 80 | |
FIAT | 1609417680 | |
FIAT | 9467644089 | |
FIAT | 9654514780 | |
FORD | 1147682 | |
FORD | 1232179 | |
FORD | 1313842 | |
FORD | 1351130 | |
FORD | 1364681 | |
FORD | 1487861 | |
FORD | 1715839 | |
FORD | 1725441 | |
FORD | 1872492 | |
FORD | 1872494 | |
FORD | 1872496 | |
FORD | 2008687 | |
FORD | 3M5Q 8591 BB | |
FORD | 3M5Q 8591 BC | |
FORD | 3M5Q 8591 CA | |
FORD | AV6Q 6M250 AB | |
FORD | FM5Q 6B217 AA | |
FORD | FM5Q 6K288 AA | |
FORD | FM5Q 8B596 AA | |
FORD | FM5Q 8B596 AB | |
FORD | ME3M5Q8591C2A | |
LANCIA | 9467644089 | |
MAZDA | Y601-15-010A | |
MAZDA | Y601-15-010B | |
MAZDA | Y601-15-S20 | |
MAZDA | Y603-15-100 | |
MAZDA | Y650-12-730 | |
MAZDA | Y650-12-730A | |
MITSUBISHI | MN982503 | |
MITSUBISHI | MN982556 | |
OPEL | 1609417680 | |
OPEL | 3646435 | |
OPEL | 3646451 | |
OPEL | 3646452 | |
OPEL | 3646453 | |
OPEL | 3646454 | |
PEUGEOT | 0516.A3 | |
PEUGEOT | 0516.L5 | |
PEUGEOT | 0830.75 | |
PEUGEOT | 1201.G1 | |
PEUGEOT | 1201.G9 | |
PEUGEOT | 1201.K8 | |
PEUGEOT | 16 094 176 80 | |
PEUGEOT | 16 105 773 80 | |
PEUGEOT | 16 105 776 80 | |
PEUGEOT | 16 105 777 80 | |
SUZUKI | 17400-69K00 | |
TOYOTA | SU001-00526 | |
TOYOTA | SU001-A0150 | |
TOYOTA | SU001-A0564 | |
TOYOTA | SU001-A3088 | |
TOYOTA | SU001-A3089 | |
VAUXHALL | 1609417680 | |
VAUXHALL | 3646451 | |
VAUXHALL | 3646452 | |
VAUXHALL | 3646453 | |
VAUXHALL | 3646454 | |
VOLVO | 30711527 | |
VOLVO | 30751971 | |
VOLVO | 31330200 | |
VOLVO | 31339887 | |
MINI | 11 23 7 801 980 | |
MINI | 11 51 7 805 992 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 03318 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 03318 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.