| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 880 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV022 SKV
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
360 Spider, 360, 550 BARCHETTA, 612 SCAGLIETTI, ENZO FERRARI, F430, F430 Spider
142514, 60562536
142514, 60562536
142514, 60562536
142514, 60562536
| ALFA ROMEO | 142514 | |
| ALFA ROMEO | 60562536 | |
| FIAT | 142514 | |
| FIAT | 60562536 | |
| LANCIA | 142514 | |
| LANCIA | 60562536 | |
| FERRARI | 142514 | |
| FERRARI | 60562536 | |
| MASERATI | 142514 | |
| MASERATI | 60562536 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV022 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.