Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 720 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV050 SKV
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1025958, 6847908, 6847910, 7011190, 7126155, 90BB9F472AB, 93AB9F472AA, 93AB9F472CA, 93GB9F472DA, 95FB9F472CB, 97BB9F472AA
FORD | 1025958 | |
FORD | 6847908 | |
FORD | 6847910 | |
FORD | 7011190 | |
FORD | 7126155 | |
FORD | 90BB9F472AB | |
FORD | 93AB9F472AA | |
FORD | 93AB9F472CA | |
FORD | 93GB9F472DA | |
FORD | 95FB9F472CB | |
FORD | 97BB9F472AA |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV050 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.