
| Napięcie [V] | 12 | 
| Długość [mm] | 670 | 
| Ciężar [kg] | 0,11 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| Liczba przewodów | 3 | 
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV063 SKV
| ALFA ROMEO | 121515 | |
| ALFA ROMEO | 60809012 | |
| AUDI | 004165009 | |
| AUDI | 034906265E | |
| AUDI | 048906265 | |
| AUDI | 048906265B | |
| AUDI | 078906265B | |
| CITROËN | 162883 | |
| CITROËN | 91518193 | |
| CITROËN | 91535718 | |
| FIAT | 121515 | |
| FIAT | 60809012 | |
| LANCIA | 121515 | |
| LANCIA | 60809012 | |
| PEUGEOT | 162883 | |
| PEUGEOT | 91518193 | |
| PEUGEOT | 91535718 | |
| RENAULT | 6001009534 | |
| RENAULT | 7700260909 | |
| RENAULT | 7700266922 | |
| SEAT | 004165009 | |
| SEAT | 034906265E | |
| SEAT | 048906265 | |
| SEAT | 048906265B | |
| SEAT | 078906265B | |
| SKODA | 004165009 | |
| SKODA | 034906265E | |
| SKODA | 048906265 | |
| SKODA | 048906265B | |
| SKODA | 078906265B | |
| VOLVO | 1326578 | |
| VOLKSWAGEN | 004165009 | |
| VOLKSWAGEN | 034906265E | |
| VOLKSWAGEN | 048906265 | |
| VOLKSWAGEN | 048906265B | |
| VOLKSWAGEN | 078906265B | |
| DACIA | 6001009534 | |
| DACIA | 7700260909 | |
| DACIA | 7700266922 | |
| FERRARI | 121515 | |
| FERRARI | 60809012 | |
| LAMBORGHINI | 004165009 | |
| LAMBORGHINI | 034906265E | |
| LAMBORGHINI | 048906265 | |
| LAMBORGHINI | 048906265B | |
| LAMBORGHINI | 078906265B | |
| MASERATI | 121515 | |
| MASERATI | 60809012 | |
| BENTLEY | 004165009 | |
| BENTLEY | 034906265E | |
| BENTLEY | 048906265 | |
| BENTLEY | 048906265B | |
| BENTLEY | 078906265B | 
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV063 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.