Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 1435 | |
Ciężar [kg] | 0,15 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV078 SKV
AUDI | 021906265AC | |
AUDI | 037906265AD | |
AUDI | 078906265N | |
FORD | 7325143 | |
FORD | 95VW9F472CB | |
SEAT | 021906265AC | |
SEAT | 037906265AD | |
SEAT | 078906265N | |
SKODA | 021906265AC | |
SKODA | 037906265AD | |
SKODA | 078906265N | |
VOLKSWAGEN | 021906265AC | |
VOLKSWAGEN | 037906265AD | |
VOLKSWAGEN | 078906265N | |
LAMBORGHINI | 021906265AC | |
LAMBORGHINI | 037906265AD | |
LAMBORGHINI | 078906265N | |
BENTLEY | 021906265AC | |
BENTLEY | 037906265AD | |
BENTLEY | 078906265N |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV078 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.