Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,08 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | ogrzewana |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV096 SKV
FIAT | 60809012 | |
FORD | 1001702 | |
FORD | 1010006 | |
FORD | 1010620 | |
FORD | 1013764 | |
FORD | 1053108 | |
FORD | 1067580 | |
FORD | 1088851 | |
FORD | 1108795 | |
FORD | 1306213 | |
FORD | 1322706 | |
FORD | 1536254 | |
FORD | 3M519G444BA | |
FORD | 3M519G444BB | |
FORD | 6191421 | |
FORD | 6628848 | |
FORD | 6716054 | |
FORD | 6716055 | |
FORD | 6789246 | |
FORD | 6847908 | |
FORD | 6847910 | |
FORD | 6847911 | |
FORD | 6847912 | |
FORD | 6983291 | |
FORD | 7038055 | |
FORD | 7089574 | |
FORD | 7126156 | |
FORD | 7126157 | |
FORD | 89FB9F472AC | |
FORD | 89FB9F472BA | |
FORD | 89FB9F472CA | |
FORD | 92AB9F472AA | |
FORD | 93AB9F472AA | |
FORD | 93BB9F472AA | |
FORD | 93FB9F472AA | |
FORD | 93GB9F472AA | |
FORD | 94BB9F472DA | |
FORD | 95FB9F472BA | |
FORD | 95FB9F472CA | |
FORD | 95FB9F472DA | |
FORD | 95FB9F472DB | |
FORD | 95FB9F472EA | |
FORD | 96BB9F472AA | |
FORD | 96BB9F472BA | |
FORD | 96BB9F472BB | |
FORD | 96FB9F472CA | |
FORD | 96FB9F472DA | |
FORD | 96VB9F472AA | |
FORD | 96VB9F472BA | |
FORD | 96VB9F472DA | |
FORD | 96VB9F472DB | |
FORD | 98AB9F472BB | |
FORD | 98FB9F472BB | |
FORD | 98SB9F472BB | |
FORD | F5RZ9F472AA | |
FORD | F5RZ9F472B | |
FORD | F5RZ9F472D | |
FORD | F6RZ9F472AA |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV096 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.