Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
Tryb pracy | elektryczny |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV107 SKV
IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
8946730030, 8946730040, 8946735110, 8946750060, 8946775010
8946702020, 8946702040, 8946704020, 8946704040, 8946704050, 8946704060, 894670C010, 894670C030, 8946712010, 8946728090, 8946730010, 8946730020, 8946730030, 8946730040, 8946735110, 8946747010, 8946748030, 8946748150, 8946750010, 8946750020, 8946750030, 8946750040, 8946750060, 8946752020, 8946753020, 8946760020, 8946760060, 8946771020, 8946775010
TOYOTA | 8946702020 | |
TOYOTA | 8946702040 | |
TOYOTA | 8946704020 | |
TOYOTA | 8946704040 | |
TOYOTA | 8946704050 | |
TOYOTA | 8946704060 | |
TOYOTA | 894670C010 | |
TOYOTA | 894670C030 | |
TOYOTA | 8946712010 | |
TOYOTA | 8946728090 | |
TOYOTA | 8946730010 | |
TOYOTA | 8946730020 | |
TOYOTA | 8946730030 | |
TOYOTA | 8946730040 | |
TOYOTA | 8946735110 | |
TOYOTA | 8946747010 | |
TOYOTA | 8946748030 | |
TOYOTA | 8946748150 | |
TOYOTA | 8946750010 | |
TOYOTA | 8946750020 | |
TOYOTA | 8946750030 | |
TOYOTA | 8946750040 | |
TOYOTA | 8946750060 | |
TOYOTA | 8946752020 | |
TOYOTA | 8946753020 | |
TOYOTA | 8946760020 | |
TOYOTA | 8946760060 | |
TOYOTA | 8946771020 | |
TOYOTA | 8946775010 | |
LEXUS | 8946730030 | |
LEXUS | 8946730040 | |
LEXUS | 8946735110 | |
LEXUS | 8946750060 | |
LEXUS | 8946775010 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV107 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.