sonda diagnostyczna | |
3 lata gwarancji | |
Ciężar [kg] | 0,15 |
za katalizatorem | |
Długość kabli | 970 |
Ilość rdzeni | 4 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
Dodatkowe informacje o produkcie SONDA LAMBDA AUDI A3 SPORTBACK VW PASSAT B8 1.4 09SKV126 SKV
AUDI | 04E 906 262 A | |
AUDI | 04E 906 262 BA | |
AUDI | 04E 906 262 BC | |
AUDI | 04E 906 262 CH | |
AUDI | 04E 906 262 CS | |
AUDI | 04E 906 262 DJ | |
AUDI | 04E 906 262 DT | |
AUDI | 04E 906 262 EM | |
AUDI | 04E 906 262 ER | |
AUDI | 04E 906 262 GC | |
AUDI | 04E 906 262 JN | |
AUDI | 4E9 062 62A | |
AUDI | 4E9 062 62A G | |
AUDI | 4E9 062 62D T | |
AUDI | 4E9 062 62E M | |
AUDI | 4E9 062 62E R | |
AUDI | 8W0 906 265 | |
SEAT | 04E 906 262 A | |
SEAT | 04E 906 262 BA | |
SEAT | 04E 906 262 BC | |
SEAT | 04E 906 262 CH | |
SEAT | 04E 906 262 CS | |
SEAT | 04E 906 262 DJ | |
SEAT | 04E 906 262 DT | |
SEAT | 04E 906 262 EM | |
SEAT | 04E 906 262 ER | |
SEAT | 04E 906 262 GC | |
SEAT | 04E 906 262 JN | |
SEAT | 4E9 062 62A | |
SEAT | 4E9 062 62A G | |
SEAT | 4E9 062 62D T | |
SEAT | 4E9 062 62E M | |
SEAT | 4E9 062 62E R | |
SEAT | 8W0 906 265 | |
SKODA | 04E 906 262 A | |
SKODA | 04E 906 262 BA | |
SKODA | 04E 906 262 BC | |
SKODA | 04E 906 262 CH | |
SKODA | 04E 906 262 CS | |
SKODA | 04E 906 262 DJ | |
SKODA | 04E 906 262 DT | |
SKODA | 04E 906 262 EM | |
SKODA | 04E 906 262 ER | |
SKODA | 04E 906 262 GC | |
SKODA | 04E 906 262 JN | |
SKODA | 4E9 062 62A | |
SKODA | 4E9 062 62A G | |
SKODA | 4E9 062 62D T |
Zastosowanie SONDA LAMBDA AUDI A3 SPORTBACK VW PASSAT B8 1.4 09SKV126 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.