3 lata gwarancji | |
Sonda lambda | |
Ciężar [kg] | 0,2 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
Dodatkowe informacje o produkcie SONDA LAMBDA AUDI PORSCHE SEAT SKODA VW 09SKV423 SKV
AUDI | 07C906262BR | |
AUDI | 07L906262L | |
AUDI | 07L906262N | |
AUDI | 1K0998262L | |
PORSCHE | 03H906262D | |
PORSCHE | 03H906262E | |
PORSCHE | 03H906262M | |
PORSCHE | 03H906262N | |
PORSCHE | 06E906262M | |
PORSCHE | 06E906262N | |
PORSCHE | 95560612930 | |
PORSCHE | 95860612800 | |
PORSCHE | 95860612801 | |
PORSCHE | 95860612900 | |
PORSCHE | 95860612901 | |
PORSCHE | 958906262E | |
PORSCHE | 958906262S | |
SEAT | 1K0998262L | |
SKODA | 07C906262BH | |
SKODA | 1K0998262L | |
VOLKSWAGEN | 022906262CD | |
VOLKSWAGEN | 0258017268 | |
VOLKSWAGEN | 03C906262AF | |
VOLKSWAGEN | 03C906262AJ | |
VOLKSWAGEN | 03C906262AM | |
VOLKSWAGEN | 03C906262BJ | |
VOLKSWAGEN | 03C906263BJ | |
VOLKSWAGEN | 03H906262AB | |
VOLKSWAGEN | 03H906262D | |
VOLKSWAGEN | 03H906262E | |
VOLKSWAGEN | 03H906262H | |
VOLKSWAGEN | 03H906262M | |
VOLKSWAGEN | 03H906262N | |
VOLKSWAGEN | 06A906262EH | |
VOLKSWAGEN | 06A906262EM | |
VOLKSWAGEN | 06H906262D | |
VOLKSWAGEN | 07C906262BH | |
VOLKSWAGEN | 07C906262BJ | |
VOLKSWAGEN | 07C906262BK | |
VOLKSWAGEN | 07C906262BL | |
VOLKSWAGEN | 07C906262BR | |
VOLKSWAGEN | 07L906262L | |
VOLKSWAGEN | 07L906262N | |
VOLKSWAGEN | 07L906262Q | |
VOLKSWAGEN | 07L906262S | |
VOLKSWAGEN | 1K0998262L | |
VOLKSWAGEN | L03C906262BJ |
Zastosowanie SONDA LAMBDA AUDI PORSCHE SEAT SKODA VW 09SKV423 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.