
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 800 |
| Ciężar [kg] | 0,19 |
| Opór [Ohm] | 2,1 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV587 SKV
| BMW | 11781720536 | |
| BMW | 11781721125 | |
| BMW | 11781730005 | |
| BMW | 11781734393 | |
| BMW | 11781735499 | |
| BMW | 1720536 | |
| BMW | 1721125 | |
| BMW | 1730005 | |
| BMW | 1734393 | |
| BMW | 1735499 | |
| MINI | 11781720536 | |
| MINI | 11781721125 | |
| MINI | 11781730005 | |
| MINI | 11781734393 | |
| MINI | 11781735499 | |
| MINI | 1720536 | |
| MINI | 1721125 | |
| MINI | 1730005 | |
| MINI | 1734393 | |
| MINI | 1735499 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV587 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.