Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 500 |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Opór [Ohm] | 2,1 |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV611 SKV
HONDA | 36531P45G012 | |
HONDA | 36531P45G012M2 | |
HONDA | 36531P45G02 | |
HONDA | 36532PDE020 | |
HONDA | 36532PDEE01 | |
HONDA | 36532PDEE010M2 | |
HONDA | 36532PDEE020 | |
HONDA | 36532PDEE020M2 | |
HONDA | 36532PNBG02 | |
HONDA | 36532PNBG020M2 | |
HONDA | 36532PWEG01 | |
HONDA | 36532PWEG010M5 | |
HONDA | 36532PWEG011M5 | |
HONDA | 36533PNBG000 | |
MG | MHK000940 | |
MG | MHK100940 | |
ROVER | MHK000940 | |
ROVER | MHK100940 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV611 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.