Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 1175 | |
Ciężar [kg] | 0,17 | |
Opór [Ohm] | 9 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV617 SKV
ALFA ROMEO | 46417969 | |
ALFA ROMEO | 46424723 | |
ALFA ROMEO | 46434552 | |
ALFA ROMEO | 46444284 | |
ALFA ROMEO | 46462006 | |
ALFA ROMEO | 46750241 | |
ALFA ROMEO | 46750246 | |
ALFA ROMEO | 46764207 | |
ALFA ROMEO | 60810814 | |
ALFA ROMEO | 60812717 | |
ALFA ROMEO | 60815649 | |
FIAT | 46417969 | |
FIAT | 46424723 | |
FIAT | 46434552 | |
FIAT | 46444284 | |
FIAT | 46462006 | |
FIAT | 46750241 | |
FIAT | 46750246 | |
FIAT | 46764207 | |
FIAT | 60810814 | |
FIAT | 60812717 | |
FIAT | 60815649 | |
LANCIA | 46417969 | |
LANCIA | 46424723 | |
LANCIA | 46434552 | |
LANCIA | 46444284 | |
LANCIA | 46462006 | |
LANCIA | 46750241 | |
LANCIA | 46750246 | |
LANCIA | 46764207 | |
LANCIA | 60810814 | |
LANCIA | 60812717 | |
LANCIA | 60815649 | |
FERRARI | 46417969 | |
FERRARI | 46424723 | |
FERRARI | 46434552 | |
FERRARI | 46444284 | |
FERRARI | 46462006 | |
FERRARI | 46750241 | |
FERRARI | 46750246 | |
FERRARI | 46764207 | |
FERRARI | 60810814 | |
FERRARI | 60812717 | |
FERRARI | 60815649 | |
MASERATI | 46417969 | |
MASERATI | 46424723 | |
MASERATI | 46434552 | |
MASERATI | 46444284 | |
MASERATI | 46462006 | |
MASERATI | 46750241 | |
MASERATI | 46750246 | |
MASERATI | 46764207 | |
MASERATI | 60810814 | |
MASERATI | 60812717 | |
MASERATI | 60815649 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV617 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020