Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 300 |
Ciężar [kg] | 0,12 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV619 SKV
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
0005406117, 0015403717, 0025402317, A0005406117, A0015403717, A0025402317
0003122V004, 0003122V005, 0003122V005000000, 0005406117, 0015403717, 0025402317, A0005406117, A0015403717, A0025402317, Q0003122V004, Q0003122V00500000
05099817AA, 5099817AA
CHRYSLER | 05099817AA | |
CHRYSLER | 5099817AA | |
DODGE | 05099817AA | |
DODGE | 5099817AA | |
MERCEDES-BENZ | 0005406117 | |
MERCEDES-BENZ | 0015403717 | |
MERCEDES-BENZ | 0025402317 | |
MERCEDES-BENZ | A0005406117 | |
MERCEDES-BENZ | A0015403717 | |
MERCEDES-BENZ | A0025402317 | |
SMART | 0003122V004 | |
SMART | 0003122V005 | |
SMART | 0003122V005000000 | |
SMART | 0005406117 | |
SMART | 0015403717 | |
SMART | 0025402317 | |
SMART | A0005406117 | |
SMART | A0015403717 | |
SMART | A0025402317 | |
SMART | Q0003122V004 | |
SMART | Q0003122V00500000 | |
MAYBACH | 0003122V004 | |
MAYBACH | 0003122V005 | |
MAYBACH | 0003122V005000000 | |
MAYBACH | 0005406117 | |
MAYBACH | 0015403717 | |
MAYBACH | 0025402317 | |
MAYBACH | A0005406117 | |
MAYBACH | A0015403717 | |
MAYBACH | A0025402317 | |
MAYBACH | Q0003122V004 | |
MAYBACH | Q0003122V00500000 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV619 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.