Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 530 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV636 SKV
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
030906265CB, 03C906262
030906265CB, 03C906262
030906265CB, 03C906262
AUDI | 030906265CB | |
AUDI | 03C906262 | |
SEAT | 030906265CB | |
SEAT | 03C906262 | |
SKODA | 030906265CB | |
SKODA | 03C906262 | |
VOLKSWAGEN | 030906265CB | |
VOLKSWAGEN | 03C906262 | |
LAMBORGHINI | 030906265CB | |
LAMBORGHINI | 03C906262 | |
BENTLEY | 030906265CB | |
BENTLEY | 03C906262 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV636 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.