
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 765 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV639 SKV
| FORD | 1367825 | |
| FORD | 6G9N9G444LA | |
| SAAB | 4570909 | |
| VOLVO | 30650109 | |
| VOLVO | 8631668 | |
| VOLVO | 8642230 | |
| VOLVO | 8670167 | |
| VOLVO | 9186934 | |
| VOLVO | 9458188 | |
| VOLVO | 9458189 | |
| VOLVO | 9497345 | |
| VOLVO | 9497347 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV639 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.