Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 2315 |
Ciężar [kg] | 0,23 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV640 SKV
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
46760863, 46776286, 46805749, 46805750
ALFA ROMEO | 46760863 | |
ALFA ROMEO | 46776286 | |
ALFA ROMEO | 46805749 | |
ALFA ROMEO | 46805750 | |
FIAT | 46760863 | |
FIAT | 46776286 | |
FIAT | 46805749 | |
FIAT | 46805750 | |
LANCIA | 46760863 | |
LANCIA | 46776286 | |
LANCIA | 46805749 | |
LANCIA | 46805750 | |
FERRARI | 46760863 | |
FERRARI | 46776286 | |
FERRARI | 46805749 | |
FERRARI | 46805750 | |
MASERATI | 46760863 | |
MASERATI | 46776286 | |
MASERATI | 46805749 | |
MASERATI | 46805750 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV640 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.