Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 660 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV643 SKV
CHRYSLER | 05099821AA | |
CHRYSLER | 5099821AA | |
DODGE | 05099821AA | |
DODGE | 5099821AA | |
MERCEDES-BENZ | 0015400517 | |
MERCEDES-BENZ | 0015400617 | |
MERCEDES-BENZ | 0015403817 | |
MERCEDES-BENZ | 0015404717 | |
MERCEDES-BENZ | 0015405017 | |
MERCEDES-BENZ | 0015406017 | |
MERCEDES-BENZ | 0015408717 | |
MERCEDES-BENZ | 0015409117 | |
MERCEDES-BENZ | 0025400617 | |
MERCEDES-BENZ | A0015400517 | |
MERCEDES-BENZ | A0015400617 | |
MERCEDES-BENZ | A0015403817 | |
MERCEDES-BENZ | A0015404717 | |
MERCEDES-BENZ | A0015405017 | |
MERCEDES-BENZ | A0015406017 | |
MERCEDES-BENZ | A0015408717 | |
MERCEDES-BENZ | A0015409117 | |
MERCEDES-BENZ | A0025400617 | |
SMART | 0015400517 | |
SMART | 0015400617 | |
SMART | 0015403817 | |
SMART | 0015404717 | |
SMART | 0015405017 | |
SMART | 0015406017 | |
SMART | 0015408717 | |
SMART | 0015409117 | |
SMART | 0025400617 | |
SMART | A0015400517 | |
SMART | A0015400617 | |
SMART | A0015403817 | |
SMART | A0015404717 | |
SMART | A0015405017 | |
SMART | A0015406017 | |
SMART | A0015408717 | |
SMART | A0015409117 | |
SMART | A0025400617 | |
MAYBACH | 0015400517 | |
MAYBACH | 0015400617 | |
MAYBACH | 0015403817 | |
MAYBACH | 0015404717 | |
MAYBACH | 0015405017 | |
MAYBACH | 0015406017 | |
MAYBACH | 0015408717 | |
MAYBACH | 0015409117 | |
MAYBACH | 0025400617 | |
MAYBACH | A0015400517 | |
MAYBACH | A0015400617 | |
MAYBACH | A0015403817 | |
MAYBACH | A0015404717 | |
MAYBACH | A0015405017 | |
MAYBACH | A0015406017 | |
MAYBACH | A0015408717 | |
MAYBACH | A0015409117 | |
MAYBACH | A0025400617 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV643 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.