Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 410 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Opór [Ohm] | 13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV647 SKV
CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback
35531P1HE01, 36531P07L01, 36531P07L02, 36531P0GA01, 36531P1HE01, 36531P1KE02, 36531P1KE021M2, 36531P1KE03, 36531P1KE030M2, 36531P28A01, 36531P28A02, 36531P2EA01, 36531P3FG01, 36531P3FG010M2, 36531P7AG01, 36531P7AG02, 36531P8EA01, 36531P9KE01, 36531P9KE011, 36531P9KE011M2, 36531P9LE011, 36531P9LE011M2, 36531P9LE02, 36531P9LE020M2, 36531PDEE01, 36531PDEE010M2, 36531PR7A02, 36531PRAG01, 36531PRAG010M2, 36531PRAG010M201, 36532P1JE01, 36532P1JE010M2
HONDA | 35531P1HE01 | |
HONDA | 36531P07L01 | |
HONDA | 36531P07L02 | |
HONDA | 36531P0GA01 | |
HONDA | 36531P1HE01 | |
HONDA | 36531P1KE02 | |
HONDA | 36531P1KE021M2 | |
HONDA | 36531P1KE03 | |
HONDA | 36531P1KE030M2 | |
HONDA | 36531P28A01 | |
HONDA | 36531P28A02 | |
HONDA | 36531P2EA01 | |
HONDA | 36531P3FG01 | |
HONDA | 36531P3FG010M2 | |
HONDA | 36531P7AG01 | |
HONDA | 36531P7AG02 | |
HONDA | 36531P8EA01 | |
HONDA | 36531P9KE01 | |
HONDA | 36531P9KE011 | |
HONDA | 36531P9KE011M2 | |
HONDA | 36531P9LE011 | |
HONDA | 36531P9LE011M2 | |
HONDA | 36531P9LE02 | |
HONDA | 36531P9LE020M2 | |
HONDA | 36531PDEE01 | |
HONDA | 36531PDEE010M2 | |
HONDA | 36531PR7A02 | |
HONDA | 36531PRAG01 | |
HONDA | 36531PRAG010M2 | |
HONDA | 36531PRAG010M201 | |
HONDA | 36532P1JE01 | |
HONDA | 36532P1JE010M2 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV647 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.