Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 425 |
Ciężar [kg] | 0,12 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV679 SKV
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe
56029049AA
05033400AA, 56029049AA
0035428118, 0045425318, 0065423318, 0085423318, A0035428118, A0045425318, A0065423318, A0085423318
05033400AA, 56029049AA
0035428118, 0045425318, 0065423318, 0085423318, A0035428118, A0045425318, A0065423318, A0085423318
CHRYSLER | 05033400AA | |
CHRYSLER | 56029049AA | |
DODGE | 05033400AA | |
DODGE | 56029049AA | |
MERCEDES-BENZ | 0035428118 | |
MERCEDES-BENZ | 0045425318 | |
MERCEDES-BENZ | 0065423318 | |
MERCEDES-BENZ | 0085423318 | |
MERCEDES-BENZ | A0035428118 | |
MERCEDES-BENZ | A0045425318 | |
MERCEDES-BENZ | A0065423318 | |
MERCEDES-BENZ | A0085423318 | |
JEEP | 56029049AA | |
SMART | 0035428118 | |
SMART | 0045425318 | |
SMART | 0065423318 | |
SMART | 0085423318 | |
SMART | A0035428118 | |
SMART | A0045425318 | |
SMART | A0065423318 | |
SMART | A0085423318 | |
MAYBACH | 0035428118 | |
MAYBACH | 00355428118 | |
MAYBACH | 0045425318 | |
MAYBACH | 0065423318 | |
MAYBACH | 0085423318 | |
MAYBACH | A0035428118 | |
MAYBACH | A00355428118 | |
MAYBACH | A0045425318 | |
MAYBACH | A0065423318 | |
MAYBACH | A0085423318 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV679 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.