Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 632 | |
Ciężar [kg] | 0,14 | |
Opór [Ohm] | 9 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV710 SKV
OPEL | 09193148 | |
OPEL | 09193654 | |
OPEL | 09195606 | |
OPEL | 107134 | |
OPEL | 24403182 | |
OPEL | 24403192 | |
OPEL | 24420591 | |
OPEL | 855355 | |
OPEL | 855359 | |
OPEL | 855362 | |
OPEL | 855402 | |
OPEL | 883271 | |
OPEL | 9193148 | |
OPEL | 9193654 | |
OPEL | 93177169 | |
OPEL | 93190419 | |
OPEL | S25162753 | |
OPEL | S93177169 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV710 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.