Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 370 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV749 SKV
TOYOTA | 8946502280 | |
TOYOTA | 8946505190 | |
TOYOTA | 8946512800 | |
TOYOTA | 8946533220 | |
TOYOTA | 8946548170 | |
TOYOTA | 8946548210 | |
TOYOTA | 8946568050 | |
TOYOTA | 8946574010 | |
TOYOTA | 8946574020 | |
LEXUS | 8946502280 | |
LEXUS | 8946505190 | |
LEXUS | 8946512800 | |
LEXUS | 8946533220 | |
LEXUS | 8946548170 | |
LEXUS | 8946548210 | |
LEXUS | 8946568050 | |
LEXUS | 8946574010 | |
LEXUS | 8946574020 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV749 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.