3 lata gwarancji | |
Sonda lambda | |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
Dodatkowe informacje o produkcie SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 5 KABLI (CZERWONY) 09SKV915 SKV
ALFA ROMEO | 0046811311 | |
ALFA ROMEO | 0055188205 | |
ALFA ROMEO | 0055204058 | |
ALFA ROMEO | 46811311 | |
ALFA ROMEO | 51827385 | |
ALFA ROMEO | 53302940 | |
ALFA ROMEO | 55188205 | |
ALFA ROMEO | 55198786 | |
ALFA ROMEO | 551987860 | |
ALFA ROMEO | 55199542 | |
ALFA ROMEO | 552 0400 50 | |
ALFA ROMEO | 55202582 | |
ALFA ROMEO | 55204005 | |
ALFA ROMEO | 55204058 | |
ALFA ROMEO | 55224323 | |
ALFA ROMEO | 55241747 | |
ALFA ROMEO | 55249727 | |
ALFA ROMEO | 55260358 | |
ALFA ROMEO | 55261478 | |
ALFA ROMEO | 55261905 | |
ALFA ROMEO | 55271209 | |
ALFA ROMEO | 55273732 | |
ALFA ROMEO | 55275467 | |
ALFA ROMEO | 55275928 | |
ALFA ROMEO | 55275929 | |
ALFA ROMEO | 55276202 | |
ALFA ROMEO | 55276203 | |
ALFA ROMEO | 55276330 | |
ALFA ROMEO | 670009076 | |
AUDI | 021 906 262 B | |
AUDI | 021 906 265 AN | |
AUDI | 022 906 262 AD | |
AUDI | 022 906 262 AE | |
AUDI | 022 906 262 BL | |
AUDI | 022 906 262 CA | |
AUDI | 022 906 262 CG | |
AUDI | 022 906 262 CH | |
AUDI | 022 906 265 A | |
AUDI | 03C 906 262 A | |
AUDI | 03C 906 262 B | |
AUDI | 03G 906 262 F | |
AUDI | 03G 906 262 G | |
AUDI | 03L 906 262 | |
AUDI | 03L 906 262 Q | |
ALPINA | 11787516150 | |
ALPINA | 11787576673 | |
ASTON MARTIN | JY53-9F472-AA | |
ASTON MARTIN | JY53-9F472-AB |
Zastosowanie SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 5 KABLI (CZERWONY) 09SKV915 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.