Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » CA6PK1036 snr

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1036 SNR

31.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CA6PK1036

producent:

SNR

Ilość żeber 6
Masa [g] 115
Długość [mm] 1036
nr EAN 3413521205224

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1036 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK1036) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 147, 156, MITO, FIAT 500L, BRAVA, BRAVO I, BRAVO II, IDEA, MAREA, MULTIPLA, LANCIA KAPPA, LYBRA, LEXUS ES, RX 1.6D-3.0 07.90-

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1036 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1036 producenta SNR

FIAT

46451885, 46474063, 46540546, 55192075, 60813506, 60814847, 7766684

LANCIA

46540546, 7766684

NISSAN

A192053J01

ALFA ROMEO

46540546, 55192075, 60814847

LEXUS

9008091239, 9936631040

TOYOTA

9936631040

numery OEM:
ALFA ROMEO      46540546
ALFA ROMEO      55192075
ALFA ROMEO      60814847
FIAT      46451885
FIAT      46474063
FIAT      46540546
FIAT      55192075
FIAT      60813506
FIAT      60814847
FIAT      7766684
LANCIA      46540546
LANCIA      7766684
NISSAN      A1920-53J01
TOYOTA      99366-31040
LEXUS      90080-91239
LEXUS      99366-31040

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1036 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.