Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Audi A4 B8 (8K2) 3.0 TFSI quattro (2012.02-2015.12) 272km » CA6PK1036 snr
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 (8k2) 3.0 Tfsi Quattro (2012.02-2015.12) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1036 SNR

35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CA6PK1036

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Masa [g]115
Długość [mm]1036
nr EAN3413521205224

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1036 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK1036) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 147, 156, MITO, FIAT 500L, BRAVA, BRAVO I, BRAVO II, IDEA, MAREA, MULTIPLA, LANCIA KAPPA, LYBRA, LEXUS ES, RX 1.6D-3.0 07.90-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46540546
ALFA ROMEO      55192075
ALFA ROMEO      60814847
FIAT      46451885
FIAT      46474063
FIAT      46540546
FIAT      55192075
FIAT      60813506
FIAT      60814847
FIAT      7766684
LANCIA      46540546
LANCIA      7766684
NISSAN      A1920-53J01
TOYOTA      99366-31040
LEXUS      90080-91239
LEXUS      99366-31040

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1036 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.