Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Audi A3 (8P1) 1.8 TFSI quattro (2008.07-2012.08) 160km » CA6PK1122 snr
wybrany samochód: 
Audi A3 (8p1) 1.8 Tfsi Quattro (2008.07-2012.08) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1122 SNR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CA6PK1122

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Masa [g]125
Długość [mm]1122
nr EAN3413521203787

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1122 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK1122) pasuje do: AUDI A3, Q3, TT, FIAT PALIO, RENAULT LAGUNA I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCÉNIC, SEAT AROSA, CORDOBA, IBIZA II, LEON 1.0-2.0D 04.96-
numery OEM:
AUDI      032145933S
AUDI      036145933Q
AUDI      06A145933D
FIAT      46533490
RENAULT      7700114635
RENAULT      7701064348
SEAT      036145933Q
SEAT      06A145933D
SKODA      036145933Q
SKODA      06A145933D
VOLKSWAGEN      036145933Q
VOLKSWAGEN      06A145933D
VAG      032145933E

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1122 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.