Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) (2008.07-2011.12) 190km » DK55.018 snr
wybrany samochód: 
Opel Insignia A (g09) 2.0 Biturbo Cdti (68) (2008.07-2011.12) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy DK55.018 SNR

DK55.018 Wał napędowy SNR
snr DK55.018
Wał napędowy DK55.018
DK55.018
snr DK55.018 Wał napędowy
Wał napędowy DK55.018 snr
Wał napędowy DK55.018 snr
275.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

DK55.018

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Masa [g]9578
Długość [mm]1004
Wymiar gwintuM20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła35
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]53
Średnica przegubu po stronie koła [mm]87
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.34
nr EAN3413521591358
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy DK55.018 SNR

Półoś napędowa przód P 1004mm pasuje do: RENAULT FLUENCE, GRAND SCENIC III, MEGANE, MEGANE III, MEGANE IV, SCENIC III 1.5D 01.09-
numery OEM:
RENAULT      391003813R
RENAULT      391009864R
RENAULT      8201061544
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy DK55.018 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.