Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Alfa Romeo GIULIETTA (940_) 2.0 JTDM (940FXE1A, 940FXG11) (2010.04-2020.12) 170km » DK55.113 snr
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Giulietta (940_) 2.0 Jtdm (940fxe1a, 940fxg11) (2010.04-2020.12) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy DK55.113 SNR

DK55.113 Wał napędowy SNR
snr DK55.113
Wał napędowy DK55.113
DK55.113
snr DK55.113 Wał napędowy
Wał napędowy DK55.113 snr
Wał napędowy DK55.113 snr
469.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DK55.113

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Masa [g]6750
Długość [mm]622
Ilość biegunów44
Wymiar gwintuM20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła23
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła30
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]57
Średnica przegubu po stronie koła [mm]84
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem
nr EAN3413521614408

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy DK55.113 SNR

Półoś napędowa przód L 606/622mm pasuje do: NISSAN KUBISTAR, RENAULT CLIO II, KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.5D/1.6 12.02-
numery OEM:
NISSAN      3910100QA7
RENAULT      7711368568
RENAULT      7711368569
RENAULT      8200535798
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy DK55.113 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.